Nota de premsa de la plataforma (29/05/2014)

La plataforma Petroli No, Columbretes Netes participa en la realització de dos actes per visualitzar la seua lluita contra les prospeccions en la costa mediterrània

La Plataforma Petroli No, Columbretes Netes ha valorat molt positivament la participació Dissabte passat de les diferents associacions ecologistes, partits polítics i societat civil en general en l’acció reivindicativa ideada per l’artista Marta Rico formant amb persones la silueta de les illes Columbretes per dir NO al petroli. “El nostre territori està en perill i sols la gent, unida, podrem evitar la desfeta”.

“Agraïm a la gent que ha participat en aquesta “performance” i esperem sumar cada dia més afinitats, ja que la conscienciació de la ciutadania és cada vegada mes alta, tot el món veu les prospeccions com un atac a les nostres costes” han declarat fonts de la Plataforma.

També aquest dilluns membres de Petroli No, Columbretes Netes han participat amb associacions cooperativistes com Som Energia o els activistes de iaioflautas en la rebuda a la Plataforma Anti-fracking de les Comarques de Castelló  que ha recorregut 150 km per les distintes comarques fins arribar a la capital de La Plana, en una marxa ciclista per a mostrar el seu rebuig a la fractura hidràulica.

“Són causes comuns, una lluita pel territori, per la nostra supervivència, per deixar als nostres fills un sòl i un litoral nets i mediambientalment sostenibles” han incidit des de la Plataforma.

Per tot això des de la Plataforma Petroli No, Columbretes Netes ens solidaritzem amb totes les causes que lluiten per la conservació del territori i, “per la nostra banda continuarem realitzant accions per a evitar les prospeccions petrolíferes, informant als ciutadans i sumant voluntats al voltant d’una causa d’allò més justa, que ha de dur-nos a aturar la concessió de  qualsevol permís que tingue per finalitat la cerca i extracció d’hidrocarburs en les nostres costes”.


La plataforma Petroli No, Columbretes Netes participa en la realización de dos actos para visualizar su lucha contra las prospecciones en la costa mediterránea

La Plataforma Petroli No, Columbretes Netes ha valorado muy positivamente la participación el pasado sábado de las diferentes asociaciones ecologistas, partidos políticos y sociedad civil en general en la acción reivindicativa ideada por la artista Marta Rico formando con personas la silueta de las islas Columbretes para decir NO al petróleo. “Nuestro territorio está en peligro y sólo la gente, unida, podremos evitar la derrota”.

“Agradecemos a la gente que ha participado en esta “performance” y esperamos sumar cada día más afinidades, puesto que la concienciación de la ciudadanía es cada vez mas alta, todo el mundo ve las prospecciones como un ataque a nuestras costas” han declarado fuentes de la Plataforma.

También este lunes miembros de Petroli No, Columbretes Netes han participado con asociaciones cooperativistas cómo Som Energia o los activistas de iaioflautas en el recibimiento a la Plataforma Anti-fracking de las Comarcas de Castelló que ha recorrido 150 km por las distintas comarcas hasta llegar a la capital de La Plana, en una marcha ciclista para mostrar su rechazo a la fractura hidráulica.

“Son causas comunes, una lucha por el territorio, por nuestra supervivencia, para dejar a nuestros hijos un suelo y un litoral limpios y medioambientalmente sostenibles” han incidido desde la Plataforma.

Por todo esto desde la Plataforma Petroli No, Columbretes Netes nos solidarizamos con todas las causas que luchan por la conservación del territorio y, “por nuestra parte continuaremos realizando acciones para evitar las prospecciones petrolíferas, informando a los ciudadanos y sumando voluntades alrededor de una causa de lo más justa, que tiene que llevarnos a parar la concesión de cualquier permiso que tenga por finalidad la búsqueda y extracción de hidrocarburos en nuestras costas”

Nota Petroli No, dos actes

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s